Friday, 3 August 2012

Vaheleht: graafik

Ma pole veel kirjutanud ei eelmise kuu ega selle kuu graafikust.
Eelmine kuu oli muidugi eriti tore kuna pool kuud oli puhkus ja sai kodus olla. Enne seda käisin Londonis ja Melbourne-Auckland-Melbourne lendudel. Viimane oli eriti tore sest kunagi sai Melbourneis õpitud ja nüüd üle 5 aasta sealset elu-olu ja sõpru näha. Pärast puhkust tegin jube(tore)da Kairo ja tuligi kokku sama palju tunde kui Mais!!!

Sel kuul on:
1. -> Dublin -> 3. tagasi
5. -> Milan -> 7. tagasi 
10. -> Zurich -> 12. tagasi
18. -> Mauritius (35h) -> 20. tagasi
21. -> Trivandrum ->
26. -> Bengaluru ->
28. -> Shanghai (54h) -> 31. tagasi
seega ainult kaks jubedat lendu ja üks igav (Mauritius). Võib täitsa rahul olla - 
kui eestlane üldse kunagi millegiga rahul on.

6 comments:

  1. Kuidas saab lend kesta 35h (Mauritius)? Kas te teete ka ümberistumise kaasa? Või on see edasi-tagasi?

    ReplyDelete
  2. Ei lend kyll 35h ei kesta. 35h oleme ikka kohapeal... Lend sinn oli vist umbes 6 tundi - nagu Euroopa :)

    ReplyDelete
  3. Mul on veel üks küsimus. Kui suur võib olla tõustes ja maandudes lennuki suurim lubatud kaldenurk? Küsimus tekkis, kui avastasin, et tõustes tundub see kalle üpris suur olevat -et, kui teeks rihmad (keelust hoolimata) lahti ja veidi hoogu annaks võiks vabalt sabaossa kukkuda.

    Millest omakorda tekib küsimus, et kes on süüdi, kui ma ennast lennukis kuidagi vigastan? Kas lennukompanii? Ja kui lennukompanii, siis kas see vastutus delegeeritakse stjuardessidele edasi -umbes, et sina vastutasid selle kliendi eest -sina oled süüdi? Ja siis stjuardess peab kõik kinni maksma?

    ReplyDelete
  4. Ma maandumise ja t6usu kaldenurki kyll ei tea. Eks ma siis t2nasel tagasilennul uurin pilootidelt...
    Aga kui meie oleme oma t66 teinud, kontrollinud, et ini9mesed istuvad, rihmad peal siis tuleb ikka omavastutus enda lolluste eest. Eks uurimist tehakse aga lennuk pole mingi privaatne koht, kus pealtn2gijaid pole. Hoopis huvitavam on, et kui turvav66 m2rk ei ole sisse lylitatud aga tuleb 6huauk ja inimesed peadpidi l2bi laepaneelide lendavad, kes siis maksab... ma kyll ei tea. Kas piloodid 2kki, et m2rk polnud sisse lylitatud?
    Meile on selle kohta 6eldud, et kui me selgroo murrame sellisel moel ja k2sk maha istuda on antud siis on omavastutus. Kole kole...

    ReplyDelete
  5. Nii - õhkutõusul pidi kaldenurk olema kuskil 15 kraadi maksimaalselt. Tunne, et on suurem nurk tekib kiirendusest. Ja maandumisel pidi kaldenurk umbes 2 kraadi olema - üles poole siis (just just, lennuk lendab ja maandub nina kergelt üles poole).
    Ja piloodid olid täitsa üllatunud, et keegi midagi sellist küsib - ma ei võtnud küsimuse au endale :)

    ReplyDelete